Author Message

<  Links  ~  the insiders

boempandre
Posted: Fri May 14, 2010 7:45 pm Reply with quote
Schacht Joined: 14 May 2010 Posts: 2
Onlangs heb ik het bestaan ontdekt van theinsiders via DeStandaard. Als kotstudent lijkt mij dat een prachtig initiatief om aan deel te nemen, maar eerst een korte introductie. 'De meest effectieve reclamevorm voor een product is nog altijd mond-tot-mond reclame. 67% van alle aankoopbeslissingen zijn in eerste instantie beïnvloed door mond-tot-mond reclame. Dit is het concept achter de nieuwe website 'The Insiders'

Dus ge schrijft u in op de site en ge kiest dan campagnes waar ge aan wilt deelnemen (zoals in het verleden: baileys testen, mix-dranken testen, weekend londen, ...) en als ge geselecteerd zijt voor een bepaalde campagne, dan krijgde zo'n promotiepakket toegestuurd, gratis en voor nix! Het is dan de bedoeling dat ge dat product uittest en uw vrienden gebruikt om reclame te maken. Of beter gezegd: ge doet kotfeestjes met gratis drank en gratis eten! Achteraf wordt er dan verwacht dat ge dat rapporteert zodat ge meer punten krijgt en ge dus gemakkelijker geselecteerd wordt voor een volgende promo-campagne.
Het komt er dus op neer:
- schrijf u eenvoudig in
- met wat geluk krijgt ge gratis stalen toebezorgd!

Ik zou zeggen, schrijf u in via deze link www.theinsiders.eu en neem deel aan die campagnes Cool

(Ik heb het hier een beetje simplistisch voorgesteld, maar ik zou zeggen, kijk eens op hun site vorm uw eigen mening en kom dan tot de conclusie dat dit voor iedereen een win-win situatie is! Bedrijven krijgen eerlijke feedback, als gebruiker moogt ge gratis testen en uw ongezouten mening geven en zo wordt iedereen er beter van!)
View user's profile Send private message

All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum